سوالات مصاحبه شغلی عمران

سوالات مصاحبه شغلی عمران | مجموعه سوالات فنی و اجرایی مناسب برای مصاحبه های شغلی

سوالات مصاحبه شغلی عمران

بخش مصاحبه  از مهمترین قسمت های استخدامی جایگاه های شغلی در اداره ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی است. مرحله ای که هر داوطلب شغلی دوست دارد به صورت کامل توانمندی های خود را نشان داده و پیروز از آن بیرون بیاید. در مقابل کارفرما هم معمولاً به دنبال جذب نیروهای کارآمد و توانمند برای مجموعه خود بوده و سعی در گزینش مناسب آنها  ( به طرق مختلف مانند مصاحبه های شفاهی، برگزاری آزمون های کتبی و غیره ) خواهد داشت. در این مرحله به طور قطع وجود نمونه سوال هایی که شما را برای این مرحله از استخدام (به خصوص در شرکتهای مشاور و پیمانکار) آماده نماید، حکم منبعی ارزشمند را خواهد داشت.

سوالات مصاحبه شغلی عمران

وب سایت عمران F1 مانند همیشه به نیاز این دسته از افراد توجه داشته و مجموعه سوالات مختصر ، مفید و کاملی را برای آمادگی این دسته از عزیزان فراهم نموده است. لازم به یادآوری است که مجموعه حاضر مناسب برای انواع آزمون ها و مصاحبه های شغلی در پست های مختلف یک شرکت یا کارگاه (مانند ناظر، کمک ناظر، نقشه بردار، سرپرست کارگاه ، سرپرست دفتر فنی ، مسئول کنترل پروژه) است. همچنین شرکت های خصوصی می توانند با بکارگیری سوالات این مجموعه، انتخاب خوب و مناسب تری از میان متقاضیان شغلی در پست های شرکت خود داشته باشند.مجموعه سوالات تهیه شده شامل عناوین زیر می باشد:

سوالات تشریحی و چهار گزینه ای مربوط به پروژه های راهسازی در چهار قسمت (خاکبرداری و خاکریزی، طرح هندسی راهها، لایه های خاکریز و روسازی راهها و اجرای تونل).

سوالات تشریحی و چهارگزینه ای مربوط به بخش ساختمان و ابنیه.

سوالات تشریحی و چهارگزینه ای مربوط به بخش نقشه برداری کارگاهی.

سوالات تشریحی و چهارگزینه ای مربوط به بخش کنترل پروژه.

سوالات تشریحی و چهار گزینه ای مناسب برای استخدام مسئول ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE.

لازم به ذکر است  مجموعه سوالات با فرمت PDF (در ۷۳ صفحه) بوده و تا حد ممکن سعی شده است پاسخنامه سوالات نیز در قسمت مربوط به خود قرار گیرد، همچنین نوع و انتخاب سوالات کاملا مبتنی بر مسائل عملی و اجرایی پروژه های مختلف است،به نحوی که به صورت هم زمان، توانایی علمی و تجربه اجرایی متقاضی نیز مورد آزمون قرار گیرد.

خرید و دانلود فوری از لینک زیر:

۲۲۰,۰۰۰ تومان ۱۲۵,۰۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code