برنامه زمانبندی پروژه راهسازی و محوطه سازی

برنامه زمانبندی پروژه راهسازی و محوطه سازی و آماده سازی اراضی در قالب MSP

برنامه زمانبندی پروژه راهسازی و محوطه سازی و آماده سازی اراضی در قالب MSP

قصد داریم تا در بخش نمونه فایلهای برنامه زمانبندی و کنترل پروژه کمی تخصصی تر فعالیت کنیم و تا حد امکان فایلهای با کیفیت به همراه شرح تخصصی تر از آنها را در اختیارتان بگذاریم بطوریکه که شما با آگاهی کامل از محتویات داخل فایل اقدام به دانلود نمایید. قبل از هر چیز باید به آگاهی شما عزیزان برسانیم که فایل های قرارداده شده در این بخش کاملا اصیل بوده و قبلاً مورد استفاده کارشناسان دفتر فنی و کنترل پروژه کارگاهها و پروژه ها بوده و نمونه یا کپی ای از آنها در سایر سایت ها وجود نخواهد داشت . و حالا معرفی فایل جدید!!

در مورد اهمیت تهیه و تنظیم دقیق برنامه زمانبندی توسط پیمانکار به تشریح صحبت کردیم. پس اگر هنوز اطلاعات دقیقی در این موضوع ندارید به پست های قبلی سایت از منوی “زمان بندی و کنترل پروژه (MSP)” مراجعه نمایید. فایلی که این بار برای شما آماده شده در خصوص برنامه زمانبندی پروژه آماده سازی اراضی یک شهرک (با کلیه آیتم های راهسازی نظیر،  خاکبردای، خاکریزی ،پروفیله و تسطیح، غلتک و آبپاشی و … و آیتم های محوطه سازی مانند نصب و اجرای جدول و ….) می باشد. در برنامه زمانبندی پروژه راهسازی و محوطه سازی آماده شده، زمانبندی گزارش گیری پیشرفت فیزیکی واقعی پروژه نیز با توجه به وزن های وارد شده برای هر آیتم نیز قابل انجام است. در قسمت Working Time تعطیلی های متناسب با تقویم ایران لحاظ شده است. قسمت پیش نیاز ها و پس نیازهای کار یا همان “predecessors” تعریف گردیده است.

فایل تهیه شده(برنامه زمانبندی پروژه راهسازی و محوطه سازی) مربوط به یکی پروژه کاملاً واقعی بوده است، بنابراین نسبت به سایر برنامه های زمانبندی موجود در سطح اینترنت متمایز بوده و کاملاً کاربردی است. تعداد فعالیت های تعریف شده بیش از ۳۰۰ آیتم بوده که فعالیت های اصلی آن در ساختار شکست (WBS) شامل موارد را زیر را در برگرفته که هر کدام از این فعالیت ها نیز به زیربخش های کوچکتری تقسیم شده است:

  • تحویل زمین
  • تجهیز کارگاه
  • اجرای عملیات خاکی
  • خاکبرداری و رگلاژ محورها
  • اجرای لایه سابگرید و پروفیله نمودن (عملیات خاکریزی)
  • اجرای لایه های ساب بیس (عملیات خاکریزی و تراکم)
  • اجرای جداول 
  • اجرای آسفالت
  • برچیدن کارگاه 

لازم به یادآوری است که برنامه زمانبندی آماده شده تحت نرم افزار محبوب Microsoft Project تنظیم شده و شما کاربران عزیز جهت استفاده از این نمونه برنامه زمانبندی، بایستی حتماً نرم افزار مربوطه را بر روی کامپیوتر خود نصب داشته باشید.

خرید و دانلود فوری از لینک زیر: 

۷۹,۰۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

 

همچنین ببینید

گزارش ماهانه پیشرفت پروژه

دفترفنی توانمند: همه چیز در مورد گزارش ماهانه پروژه | صفر تا صد چگونگی تهیه گزارش

گزارش ماهانه و همه چیز در مورد آن، در این مقاله آموزشی سعی داریم به …

۲ نظر

  1. کار ما رو راه انداختین ایول!!!!!!!!!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code