فرم درخواست همکاری و استخدام

فرم درخواست همکاری و استخدام مناسب برای شرکت ها و کارگاه ها

فرم درخواست همکاری و استخدام

جذب نیرو و افراد شایسته و توانمند برای جایگاه های شغلی در یک شرکت و یا کارگاه ها همیشه یکی از چالش های پیش رو مدیران شرکت است. شاید برای یک پست شغلی افراد متقاضی خیلی زیادی به شرکت شما مراجعه کنند،

به همین روی یک راهکار مناسب یرای جذب فرد مورد نظر (جهت گزینش و انجام مصاحبه شغلی و تخصصی)، درج کلیه اطلاعات مورد نظر آنها از طریق در اختیار قرار دادن فرم های از قبل آماده شده(فرم درخواست همکاری و استخدام) جهت تکمیل آن توسط متقاضیان است. با این روش شما علاوه بر بایگانی کامل این اطلاعات در آرشیو خود، با یک بررسی اجمالی آنها می توانید به سریع ترین زمان ممکن فرد مورد نظر را انتخاب نمایید.

بی شک تهیه یک فرمی که از هر لحاظ متناسب با نیازهای شما، اطلاعات افراد متقاضی شغل را در خود ثبت نماید، ممکن است کاری زمان بَر باشد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم مانند همیشه یک نسخه کامل از این فرم را تهیه و در دسترس کاربران و همکاران عزیز قرار دهیم.  فرم آماده شده در قالب Word بوده و می تواند نیاز های اساسی شما به اطلاعات متقاضیانی که به شرکت شما جهت درخواست همکاری و استخدام، مراجعه می نمایند را در خود جای دهد.

در این فرم اطلاعاتی نظیر (اطلاعات فردی به صورت کامل، سابقه کامل تحصیلات و مهارت های فردی، میزان آشنایی با زبان های خارجی و کامپیوتر، سابقه شرکت در کارگاه های آموزشی و غیره) از متقاضی خواسته شده است، همچنین فرم به لحاظ چیدمان و جدول بندی بسیار حرفه ای و در دو صفحه و تنظیم شده برای پرینت طراحی و آماده شده است.

اطلاعیه مهم : به اطلاع شما بازدید کننده محترم می رسانیم که فرم خام مورد نظر کاملاً اصیل  بوده و هم اکنون در شرکتهای بزرگ پیمانکاری در حال استفاده می باشد.

خرید و دانلود فوری پس از پرداخت:

۱۵,۰۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

همچنین ببینید

قرارداد سفت کاری ساختمان

قرارداد سفت کاری ساختمان، نکات تهیه و تنظیم + دانلود نمونه قرارداد تحت Word

قرارداد سفت کاری ساختمان سفت کاری ساختمان به مجموعه عملیات اجرای (خاکبرداری و پی کنی، …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code