فرم گزارش ماهانه

فرم گزارش ماهانه پروژه عمرانی مخصوص دفتر فنی و شرکتهای پیمانکاری

فرم گزارش ماهانه پروژه عمرانی

تهیه گزارش های  روزانه، هفتگی، ماهانه و ارائه آن به دستگاه نظارت و کارفرما  از وظایف دفتر فنی پیمانکاران پروژه های دولتی و غیردولتی بوده که نقش بسزایی پس از اتمام پروژه و یا در مراحل بعدی (مانند تهیه لایحه تاخیرات ، محاسبه ضرر و زیان احتمالی و غیره) کار دارد.

نکته مهم در تهیه و تکمیل یک گزارش ماهانه شرح و ارائه تمامی اطلاعات مهم مربوطه به روند اجرایی پروژه (از قبیل مشخصات عمومی پروژه ، شرح عملیات اجرایی یک پروژه در طول ماه و به تفیک هفته، تعداد پرسنل، اکیپ های فعال، ماشین آلات ، وضعیت جوی در طول یک ماه ، مکاتبات انجام شده بین پیمانکار، کارفرما و دستگاه نظارت و بالعکس، وضعیت پیشرفت پروژه طبق برنامه زمانبندی مصوب و …) می باشد.

نمودار پیشرفت فیزیکی | گزازش ماهانه پروژه

عکس ۱: نمودار پیشرفت فیزیکی در فرم گزارش ماهانه را که بصورت کاملاً گرافیکی و زیبا تهیه شده است را نشان می دهد(نمودار بصورت کاملا خودکار طراحی شده و شما کافیست اعداد حاصل از پیشرفت فیزیکی واقعی و برنامه ریزی شده  هر ماه را در آن وارد نمایید تا نمودار ستونی و منحنی پیشرفت پروژه بصورت کامل ترسیم شود.

فرم گزارش ماهانه پروژه عمران F1 ، قالبی کامل و حرفه ای برای تهیه گزارش ماهانه جامع و کاملاً فنی

وجود نمونه فایل و الگویی مناسب برای ارائه مطالب اشاره شده همواره موضوعی مهم و حائز اهمیتی بوده و هست. این بار با تهیه و تکمیل یک نمونه قالب و الگوی کامل از این گزارش مهم و کاربردی در خدمتتان هستیم.

لازم به ذکر است فرم گزارش ماهانه حاضر یکی از کامل ترین فرم های دفترفنی (کارگاهی) در قالب اکسل بوده که هر بخش آن دارای یک شیت (sheet) است.

 عکس ۲: شیت مربوط به جدول آمار ماشین آلات مورد استفاده در کارگاه که در فرم گزارش ماهانه کاملا زیبا و گرافیکی طراحی شده است.

با تکمیل تنها ۱۶ شیت طبق الگو فرم گزارش ماهانه عمران F1 و مطابق با ترتیب شیت ها ، می توانید گزارشی کاملاً حرفه ای و پیشرفته تهیه کنید و نظر مدیران و کارفرمای خود را جلب کرده و حتی مورد تحسین آنها قرار بگیرید. 

  • ویدئو معرفی قالب گزارش ماهانه پروژه عمران F1

 

 توصیه مهم:

۱- این فرم طی سال ها تجربه و با مشورت جمعی از سرپرستان دفتر فنی پروژه های مختلف و مهندسین باتجربه در این حوزه تهیه و تنظیم گردیده و شما را از استفاده سایر قالب های گزارش ماهانه بی نیاز خواهد نمود. اگر کارشناس کنترل پروژه، سرپرست دفتر فنی و یا پیمانکار هستید و قصد تهیه و ارائه فرمت کاملی از گزارش ماهیانه (به صورت زیبا و گرافیکی) را به کارفرما و یا دستگاه نظارت خود را دارید، پس در تهیه و خرید این محصول هیچگونه شک یا تردیدی نداشته باشید.

۲- فرم گزارش ماهانه مذکور به منظور پرینت و تهیه نسخه فیزیکی این گزارش مهم و کاربردی تهیه و آماده شده است؛ لذا اکیداً خواهشمندیم که از ارسال درخواست جهت ایجاد تغییرات ساختاری اساسی خودداری کنید.

این مقاله رایگان نیز در مورد گزارش ماهانه برای شما مفید خواهد بود (برای مطالعه کلیک کنید)

هشدار!!!

طی بررسی های به عمل آمده، متوجه شده ایم که برخی از سایت ها با استفاده از توضیحات معرفی فایل های عمران F1  و کپی برداری ناقص سعی در سودجویی و کلاهبرداری دارند . طی بررسی های انجام گرفته  اکیدا توصیه می نماییم که به هیچ وجه خریدی از این گونه از سایت ها انجام نداده ، زیرا علاوه بر اینکه تمامی فایل های مربوطه ناقص است ، مسئولین این وب سایت ها نیز فاقد دانش تخصصی در این زمینه بوده و بنابراین توانایی ارائه پشتیبانی فنی و تخصصی را نخواهند داشت. همچنین با یکی از این سایت های تقلبی و کلاهبردار تماس گرفتیم که متاسفانه پاسخگوی هیچ یک از تماس های تلفنی و ارتباطی خود نبودند.

بروزرسانی ها:

 تاریخ (۲۵ تیر ۱۳۹۷) – فایل PDF راهنمای تکمیل نمودار گرافیکی پیشرفت پروژه اضافه گردید.

 جهت خرید و دانلود فوری پس از پرداخت کلیک نمایید:

۱۸۰,۰۰۰ تومان ۱۱۰,۰۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

همچنین ببینید

تجزیه بها فهرست بها سال 1397

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷+ دانلود رایگان

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷ ابلاغ و منتشر شد! بعد از گذشت حدود ۶ …

۵ نظر

  1. سلام یک سوال داشتم
    من پیمانکار یک پروژه راهسازی هستم آیا قالب این گزارش برای پروژه ام قابل استفاده است؟
    ممنون میشم یکم سریعتر جواب بدین چون قصد خرید دارم ولی نمیدونم برای پروژه ام کاربردیه یا نه؟

    • سلام و احترام
      بله این قالب در هر پروژه ای و با هر موضوع عمرانی (مانند ساختمانی، راهسازی، آبرسانی و غیره) قابل استفاده است.
      موفق باشید.

  2. لطفا میشه رمز workbook protect را برام بفرستید.

    • با سلام و وقت بخیر
      پوزش بابت تاخیر در پاسخ به درخواست شما .
      لطفاً درخواست خودتون رو از طریق بخش “ارتباط با ما” وبسایت ارسال کنید تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف شود.
      با احترام

  3. سلام
    برای تاسیسات مکانیکی فعلا نمونه ای که کاربردی باشه تهیه نشده شاید در آینده نمونه فایل یا آموزش اون تهیه و ارائه بشه.
    با احترام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code