پرمیت بتن ریزی

فرم پرمیت بتن ریزی | مجوز عملیات اجرایی برای آیتم بتن ریزی+ دانلود

پرمیت بتن ریزی و کاربرد آن در دفتر فنی پیمانکار چیست؟

اگر از قبل در کارگاه پروژه های عمرانی فعالیت داشته و یا حضور دارید و دستگاه محترم نظارت نیز در آن پروژه نیز شما را همراهی نماید ، نام سندی به اسم پرمیت (Permit) یا اُوردر (Order) یا مجوز عملیات اجرایی، برایتان کاملاً نامی آشناست.

فرم یا سندی که در هر مرحله  کار پس از اتمام یک فعالیت اجرایی و قبل از شروع فعالیت بعدی توسط دفتر فنی کارگاه تهیه و تنظیم گردیده و پس از تایید سرپرست کارگاه و سرپرست دفتر فنی جهت اخذ تایید، به دستگاه ارسال می گردد، حتماً همانطور که حدس زدید کاربرد این فرم به معنای تایید صحت و درستی آیتم اجرایی (مثلا آرماتوربندی پی) در آن مرحله از کار می باشد.

پرمیت بتن ریزی |مجوز بتن ریزی اکسل

وظیفه ناظر پروژه علاوه بر نظارت بر صحت اجرای هر آیتم نیز پس از دریافت پرمیت، کنترل نهایی کار انجام شده مطابق آیتم های چک لیست منضم به پرمیت هست.

فرم های زیاد و متنوعی برای پرمیت وجود دارد ، این بار یکی از فرم های تقریباً کامل  پرمیت بتن ریزی برای شما آماده نموده ایم. فرم در قالب اکسل (Excel) بوده و از دو شیت مجزا تشکیل شده که امکان درج کروکی محل اجرای کار و مشخصات کامل پروژه را می دهد و در شیت دوم جزییات کامل چک لیست کنترل مربوط به آرماتوربندی ، امکان درج مقاومت نمونه های بتن  پس از شکستن توسط آزمایشگاه را نیز در اختیارتان می دهد.

خرید و دانلود فوری:

۱۳,۹۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

همچنین ببینید

تجزیه بها فهرست بها سال 1397

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷+ دانلود رایگان

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷ ابلاغ و منتشر شد! بعد از گذشت حدود ۶ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code