صورت وضعیت پیمانکار

فرم صورت وضعیت پیمانکار جزء در قالب اکسل مناسب برای دفتر فنی- دانلود

رسیدگی به حجم کارکرد و برآورد مبلغ ریالی کار واقعی انجام شده توسط پیمانکاران جزء در یک پروژه به عهده دفتر فنی کارگاه و دفتر فنی مرکزی یک شرکت می باشد. تنظیم صورت وضعیت پیمانکار جزء همیشه یکی از پر دغدغه ترین مسائل دفتر فنی است، زیرا که معمولا نتیجه تهیه این سند مهم، پرداخت حق الزحمه ریالی پیمانکار بوده و بنابراین باید از هر گونه خطایی مبرا باشد.

صورت وضعیت پیمانکار جزء

در واقع روال کار به این صورت است که پیمانکار جزء یک پروژه، صورت وضعیت کار انجام شده خود را به صورت مشروح و در قالب فنی (بصورت ریز متره همراه با شرح دقیق محل کار،مقدار، مبلغ و …) تهیه نموده و تسلیم شرکت و در نهایت دفتر فنی آن شرکت می نماید.

گاهی اوقات نیز به دلایل خاصی نیز خود دفتر فنی کارگاه مستقیماً اقدام به تنظیم صورت وضعیت پیمانکار نموده و یا در برخی شرکت های بزرگتر صورت وضعیت تسلیمی پیمانکار جزء ضمیمه صورت وضعیت تنظیمی و رسیدگی شده توسط دفتر فنی کارگاه گردیده و به دفتر قنی مرکزی شرکت (جهت بررسی و کنترل نهایی) ارسال می شود.

فایل اکسل تهیه شده نمونه ای مناسب و کامل جهت تهیه و تنظیم این سند کاربردی و مهم می باشد که برای هر دو گروه پیمانکاران جزء و دفتر فنی کارگاه مناسب خواهد بود.

اطلاعیه مهم : به اطلاع شما بازدید کننده محترم می رسانیم که فرم خام مورد نظر کاملاً اصیل  بوده و هم اکنون در شرکتهای بزرگ پیمانکاری در حال استفاده می باشد.

اطلاعیه مهم۲ : طی تماس های برخی از عزیزان که همکاران متوجه شدیم که گاهی تعدادی از همکاران بدون مطالعه دقیق توضیحات اقدام به خرید فایل کرده و پس از خرید متوجه می شوند که فایل دریافتی مناسب آنها نبوده است. عاجزانه خواهشمندیم به تصاویر و متن توضیحات و تصاویر دقت نظر داشته باشید و این ذکر این نکته هم خالی از لطب نیست که فایل صورت وضعیت مناسب پیمانکاران جزء می باشد.

قابل توجه کلیه کاربران محترم: طی بررسی های به عمل آمده، متوجه شده ایم که برخی از سایت ها با استفاده از توضیحات معرفی فایل های عمران F1  و کپی برداری ناقص سعی در سودجویی و کلاهبرداری دارند . طی بررسی های انجام گرفته  اکیدا توصیه می نماییم که به هیچ وجه خریدی از این گونه از سایت ها انجام نداده ، زیرا علاوه بر اینکه تمامی فایل های مربوطه ناقص است ، مسئولین این وب سایت ها نیز فاقد دانش تخصصی در این زمینه بوده و بنابراین توانایی ارائه پشتیبانی فنی و تخصصی را نخواهند داشت. همچنین با یکی از این سایت های تقلبی و کلاهبردار تماس گرفتیم که متاسفانه پاسخگوی هیچ یک از تماس های تلفنی و ارتباطی خود نبودند.

خرید و دانلود فوری:

۱- نسخه اکسل فرم  

۶۰,۰۰۰ تومان ۳۲,۰۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

۲- نسخه اکسل فرم + نسخه اکسل فهرست بهای ۹۶ و ۹۷ رشته های پرکاربرد (ابنیه، مکانیک، برق، راه و باند، راهداری و نگهداری راه آهن)

۶۸,۹۰۰ تومان ۳۹,۹۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

توضیح مهم: تفاوت این نسخه از فرم (فرم اکسل + فهرست بهای ۹۶ و ۹۷ تحت اکسل) با حالت قبلی (فقط فرم خام صورت وضعیت) در این است که همراه این محصول فهرست بهای سال ۹۶ و ۹۷ رشته های پرکاربردی همچون ابنیه ، مکانیک، برق، راه و باند، راهداری و نگهداری راه آهن (به ارزش بیش از ۲۰۰۰۰ تومان) را بصورت جداگانه در آن قرار داده شده که شما می توانید از آنها در صورت نیاز استفاده نمایید.

همچنین ببینید

تجزیه بها فهرست بها سال 1397

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷+ دانلود رایگان

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷ ابلاغ و منتشر شد! بعد از گذشت حدود ۶ …

۹ نظر

  1. پشتیبانی بسیار عالی – پیشنهاد می شود.

  2. اصلا پیشنهاد نمی شود

    • سلام و احترام
      سپاس از اعلام نظرتون .
      آیا فایل دریافتی با توضیحات شرح داده شده در معرفی فایل تناقض داشت؟
      ایراد و معایب رو اعلام کنید تا هم بررسی شود تا در صورت هرگونه تناقض هم معایب برطرف شده و هم با عودت وجه پرداختی به شما ، رضایت جنابعالی جلب می شد.
      با تشکر

  3. راضی نیستم

    • سلام
      با پشتیبانی (بحش ارتباط با ما) تماس بگیرید اگر دلیل قانع کننده ای داشتین حتما بدون مبلغ بهتون عودت داده می شود.
      ب تشگر

  4. اصلا مناسب نبود پیشنهاد نمیشه

    • دوست عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید
      اگر ناراضی هستید از فایل و مغایرتی بین توضیحات معرفی و فایل دریافتی هست ، شماره حساب خودتون رو از طریق بخش “ارتباط با ما” ارسال کنید تا حداقل به جهت عذرخواهی مبلغ پرداختی تون به حساب شما عودت گردد.
      با احترام

  5. اصلا پیشنهادنمیشه

    • سلام و احترام
      ضمن عرض پوزش صمیمانه بابت اینکه فایل مورد نظر ، باعث نارضایتی شما شده. لطفا از بخش ارتباط با ما، نواقص مد نظر خودتون رو اعلام کنید تا هر چه سریعتر برطرف شده و در صورت لزوم وجه پرداختی شما عودت داده شود.
      با تشکر
      پشتیبانی عمران F1

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code