فرم تایم شیت

فرم تایم شیت (Time Sheet) پرسنل کارگاه یا شرکت – دانلود

فرم تایم شیت، آشنایی با یکی دیگر از فرمهای کاربردی

فرم تایم شیت (Time Sheet) فرمی است که مسئولین پروژه ها یا شرکت ها، امکان درج و ثبت کلیه شاغلین فعال در یک کارگاه و یا شرکت را ارائه می دهد، بطور کلی این فرم مبنای محاسباتی کارکرد در روزهای مختلف یک ماه است.

که در پایان مسئول مربوطه که معمولا همان امور مالی و حسابداری کارگاه پس از اخذ تایید آن توسط سرپرست کارگاه و سایر عوامل ، می تواند آن را مبنای محاسباتی دستمزد ماهیانه افرار قرار دهد. پس با توجه به توضیحات داده شده تایم شیت را باید به نوعی یکی از مهترین فرم های کارگاهی مورد نیاز در هر شرکت یا کارگاه دانست.

به جهت ضرورت و کاربردی بودن این فرم، ما نمونه ای از یک فرم تایم شیت رو برای شما کاربران و همکاران تهیه و آماده نموده ایم که در پایان همین مطلب می توانید آن را تهیه و استفاده کنید.

توضیحات فرم: فرم تهیه شده در قالب نرم افزار Word بوده و با دانلود آن امکان درج تمامی اطلاعات کارکرد پرسنل (از قبیل ساعت اضافه کاری ، شیفت شب ، ساعت شب کاری ، اضافه کاری و …) را خواهید داشت.

اطلاعیه مهم : به اطلاع شما بازدید کننده محترم می رسانیم که فرم خام مورد نظر کاملاً اصیل بوده و هم اکنون در شرکتهای بزرگ پیمانکاری در حال استفاده می باشد.

خرید و دانلود فوری:

۱- نسخه تحت اکسل (با ویژگیهایی نظیر محاسبه خودکار ساعات کارکرد پرسنل با توجه به ساعت ورود و خروج آنها در هر روز و جمع کارکرد ساعتی ماهانه و آپدیت شدن برخی قسمت ها نسبت به نسخه Word)

۳۹,۰۰۰ تومان ۲۸,۹۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

۲- نسخه Word 

۱۸,۹۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

۲ نظر

  1. با سلام
    بنده فرم تایم شیت رو خریداری نمودم هزینه از حساب کسر شد اما هیچگونه لینک دانلود ارسال نشد ُنه در ایمیل ن در صفحه شما -نوشت شد صفحه مورد نظر یافت نشد .
    باید چه اقدامی انجام دهم

    • با سلام
      سفارش شما در سیستم به صورت تکمیل نشده باقی مانده است .چنانچه مبلغی از حساب شما کسر شده است ۲۴ تا ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب شما توسط درگاه بانکی عودت داده می شود. در صورت وجود مشکل از بخش ارتباط با ما در منوی سایت با مشکل خود را مطرح کنید تا پاسخگویی سریعتری داشته باشیم . بت احترام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code